چگونه میتوان یک استراتژی موفق برای کارت لویالتی ارایه داد؟

 

 

بارها شما راههای مختلفی مانند تبلیغات از طریق رسانه ها، sms ، email ،بن های خرید،تخفیف ها،حراج ها را استفاده کردید ولی نتیجه مورد نظر یافت نشده وحتی علاوه بر از دست دادن سرمایه اولیه،مجبور شدید از ادامه راه منصرف شوید.علت چیست؟...

 

برنامه های لویالتی با یافتن روشهای جدید پاسخ دادن به نیازهای مشتری وایجاد وفاداری مشتری و رضایت صاحبان کسب وکار،شما را به یکی ازبهترین ها در کسب و کار تبدیل می کند.

 

یکی از مسایلی که امروزه برای انسانها حائز اهمیت است، احساس ارزشمند بودن در جامعه می باشد.افراد دوست دارند که در جامعه مهم شمارده شوند.وقتی وارد رستوران میشوند بهترین سرویس در اختیار آنها قرار گیرد،وقتی میخواهند در هتلی اقامت داشته باشند بهترین امکانات برای آنها در نظر گرفته شود،وقتی می خواهند از مکانی خرید کنند بهترین اجناس با بهترین کیفیت به آنها ارایه شود،در ایام خاص مانند روز تولد ، سالگرد ازدواج و...، هدایای مورد علاقه شان را دریافت کنند و مورد توجه قرار گیرند.و به طور کلی به عنوان یک فرد ارزشمند و مهم با آنها رفتار شود.

 

از طرف دیگر صاحبان کسب و کار،و تاجران در یک عصر رقابتی،داشتن مشتریان وفادار و سودآور را برای خود یک چالش میبینند و خواستار ثبت کسب و کار خود در ذهن مشتریان میباشند.

 

آنچه که ثابت شده این است که کسب وکارها دیگر با تخفیف هایی که سود را از بین میبرند،با کوپن های خسته کننده و تبلیغات بیهوده قابلیت ارتقا و رقابت را ندارند.خیلی از صاحبان کسب وکار به علت غفلت و بی تفاوتی نسبت به مشتریان ،۶۸% مشتریان فعلی خود را از دست داده اند، در حالی که فقط با افزایش ۵% توجه بیشتر به مشتریان سود خود را میتوانند تا ۹۵% افزایش دهند.علاوه بر این جذب مشتری جدید ۷ بار سخت تر از حفظ مشتری موجود می باشد.بنابراین حفظ مشتری و وفادار سازی از اولویت های برنامه لویالتی میباشد.

 استراژی موفق در کارتهای لویالتی