انواع باشگاه مشتریان (Loyalty Program Types)

معمولا یک نرم افزار باشگاه مشتریان حرفه ای شامل مجموعه ای از امکانات و قابلیت ها است که هر دسته از این امکانات برای دست یابی به هدفی خاص طراحی شده است.

  •  مجموعه امکانات امتیاز دهی یا اعتبار دهی
  • مدل های مختلف نحوه استفاده مشتریان از امتیاز یا اعتبار
  • مدل های مختلف تبدیل امتیاز به اعتبار و استفاده از آن
  • مجموعه امکانات مربوط به گزارش گیری از انواع باشگاه مشتریان و بانک اطلاعاتی مشتریان
  • مجموعه امکانات مربوط به تحلیل رفتار مشتری بر اساس پارامتر های موجود
  • مدل های مختلف طراحی و ایجاد آفرها و ایجاد کمپین های تبلیغاتی
  • روش های متنوع بازاریابی مستقیم و غیر مستقیم توسط مشتریان و بازاریاب ها
  • استفاده از بسترهای ارتباطی مختلف جهت اطلاع رسانی و برقراری ارتباط با مشتریان عضو
  • استفاده از بستر های متنوع شبکه های اجتماعی جهت تبلیغات و جذب مشتریان جدید